Hvert år utfører Respons Analyse sin serviceundersøkelse hvor de måler service nivået i norsk varehandel. Det gledelige er at NetCom-butikkene har klatret enda en plass og er nå den nest beste butikkjeden i undersøkelsen.
Ny look og super service
I 2010 fikk alle butikkene ny utforming og i 2011 så de første NetCom-konseptbutikkene dagens lys. Disse butikkene har nå blitt malen for hvordan en NetCom-butikk skal se ut. Alle nye butikker vil bli seende slik ut og noen av de eldre vil bli bygget om og få det nye “looket”.
Utseende er som kjent ikke alt, og den viktigste jobben er det uansett de ansatte som gjør. Gratuler så masse til alle som jobber i butikk og for den konge-servicen dere yter kundene våre hver enste dag!
Om undersøkelsen
Det er Respons Analyse som står for serviceundersøkelsen, som ble utført gjennom Mystery Shopping i 2680 butikker, fordelt på ulike kjeder og 56 kjøpesentre. I 2011 fikk NetCom Shops 3. plass i kåringen.
Topp 10 butikkjeder
1. The Body Shop
2. NetCom
3. Vinmonopolet
4. Telekiosken
5. Brilleland
6. Juvelen
7. Sunkost
8. KICKS/Estetique
9. Vitusapotek
10. Gull-Funn
Det finnes i dag over 60 NetCom-butikker rundt omkring i landet. Er du i nærheten en, da bør du helt klart ta turen innom for god hjelp, et tilbud og eller bare for en titt 🙂
Legg igjen en kommentar